marketing

Reklama w internecie

Reklama w internecie staje się coraz bardziej popularną formą zdobywania klientów. Taka forma promowania firmy i usług jest stosunkowo tania, a jednocześnie ma bardzo duży zasięg. Małe firmy bardzo często szukają różnych możliwości zwiększenia sprzedaży niewielkim kosztem. Reklama w internecie jest więc dla nich idealnym rozwiązaniem.

Agencja reklamowa, która profesjonalnie może zająć się reklamą powinna mieć w swoim pakiecie usług różne formy reklamy w internecie. „Reklamować można się poprzez umieszczanie banerów na stronach, poprzez umieszczanie linków odsyłających na portalach czy też bardzo popularnych ostatnio blogach.” – podpowiada ekspert ds. reklamy z agencji reklamowej Funktional.

Niesłabnącą popularnością wśród różnych form reklamy internetowej cieszą się ostatnio tzw. „mailingi”. Mailing to nic innego jak rozsyłanie wiadomości poprzez e-mail. W takiej wiadomości znajdują się informacje o firmie i jej usługach, o promocjach czy produktach wartych uwagi. Małe firmy, na przykład sklepy internetowe, które zbierają dane osobowe swoich klientów, mają już gotową bazę maili, z których mogą korzystać. Najczęściej korzystają i wysyłają raz czy dwa razy w tygodniu maila z kuponem rabatowym czy nową promocją. W ten sposób zyskują więcej zamówień i przypominają o swoim istnieniu klientowi.

Jednak należy pamiętać, że istnieje bardzo cienka granica pomiędzy mailingiem a spamem reklamowym. Klienci bardzo nie lubią jak na ich skrzynki mailowe codziennie przychodzą maile, które napastliwie atakują ich ciągle tymi samymi ofertami. Takich firm się nie lubi, w takich sklepach się nie kupuje, takie maile się usuwa.